Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Пам`ятка про надання соціальної транспортної послуги Терцентром «Берегиня»

01.11.2021
  • Основною метою надання соціальної транспортної послуги (далі – Послуги) Потребуючих є забезпечення реалізації соціальної політики у сфері соціальної допомоги особам з інвалідністю, а також забезпечення перевезення осіб з захворюваннями опорно-рухового апарату та іншими захворюваннями, які пересуваються на інвалідних візках або за допомогою палиць, милиць, ходунків, або не в змозі самостійно пересуватись.
  • Перевезення здійснюється або звичайним транспортним засобом (легковим автомобілем, мікроавтобусом), якщо це дозволяє стан здоров’я Потребуючого, або спеціальним автомобілем (спецтранспорт), оснащеним пандусом.

IІ. Порядок прийому заявок та умови надання Послуги

2.1 Для отримання права користування Послугою Потребуючому або довіреній особі необхідно звернутися до Терцентру «Берегиня» та надати такі документи:

  • заяву про надання соціальної послуги, затверджену Міністерством соціальної політики;
  • копію паспорта (ID-картки);
  • копію реєстраційної картки обліку платника податків (у разі наявності);
  • копію довідки внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності);
  • копію пенсійного посвідчення (у разі наявності);
  • копію довідки про наявність групи інвалідності або довідки МСЕК, висновку ЛКК, медичної довідки тощо, що підтверджує порушення/захворювання/ускладнення здоров’я, яка дає можливість скористатись Послугою.

Спеціаліст Терцентру «Берегиня» складає акт оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах і з документами, зазначеними у п. 2.1 цього Положення передає до відділу соціального захисту відповідної Громади, який виносе рішення щодо надання/ненадання соціальної послуги.

Після отримання відповідного рішення, з Потребуючим складається договір про надання соціальних послуг.

2.2.  Заяви на Послугу приймаються від Потребуючих, представників Потребуючих, соціальних робітників, фахівців із соціальної роботи/допомоги вдома, старости особисто або в телефонному режимі. 

2.3. Організація роботи по прийому заявок на перевезення здійснюється Терцентром «Берегиня» із понеділка по п’ятницю з 08:00 год. до 16:00 год. (крім вихідних днів через державні свята).

 2.4. Заяви на надання Послуги приймаються за два дні до виїзду (в особливих випадках - не менш ніж за 1 день до виїзду) при умові, що Потребуючий стоїть на обліку у Терцентрі «Берегиня» та за тиждень після отримання позитивного рішення відділу соціального захисту про надання соціальної послуги відповідної Громади при умові, що Потребуючий не стоїть на обліку у Терцентрі «Берегиня». При цьому вказується бажаний день, час, початковий та кінцевий пункт маршруту, час виїзду та наявність супроводжуючої особи. Заявки реєструються в спеціальному журналі замовлень.

2.5. Послуга надається Потребуючим, які проживають на території Громади до підприємств, установ і організацій різної форми власності та підпорядкування, банківських установ, медичних установ, органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, протезно-ортопедичних підприємств, для взяття участі в культурно-масових заходах, які проводяться в громаді, районі, на державні свята тощо. Вищезазначені послуги надаються не частіше одного разу на місяць до обласного центру та до двох разів на місяць в межах громади, крім транспортування до закладів охорони здоров’я та у разі потреби в екстреній медичній допомозі.

2.6. Послуга надається при наявності кадрових, матеріальних та технічних можливостей.

2.7. При одночасній потребі Послуги  перевага надається Потребуючим, котрі повинні дістатись до медичних закладів, установ.

2.8. Не використані транспортні послуги за місяць на наступний місяць не переносяться.

2.9.   Екстрені замовлення  послуги можуть бути виконанні  за наявності вільного часу графіку руху або у випадку збігу з іншим маршрутом.

2.10. Клієнту послуги надається можливість перевозити вантаж, вагою не більше 50 кг.

2.11. Підставою для відмови в наданні послуги може бути невідповідність заявленої особи та особи, яка бажає отримати послуги, відсутність вільного часу на дату заявки, перебільшення ліміту поїздок на одну особу, наявність алкогольного сп’яніння в отримувача послуги.

2.12. Не допускається надання Послуги для:

- перевезення громадян, якщо в наявності у них, або членів їх родин є у користуванні автомобільний транспорт, отриманий через органи соціального захисту населення;

- перевезення осіб з активною формою туберкульозу;

-  перевезення осіб, які мають важкі форми психічного розладу в стадії загострення;

-  перевезення карантинно інфекційних  хворих;

- перевезення у неробочий час або день Терцентру «Берегиня»;

- перевезення громадян, для яких у відповідній Громаді затверджені видатки у Програмах соціально-економічного розвитку, соціального захисту населення або інших Програмах, де закладені бюджетні кошти для компенсації проїзду відповідних категорій населення (зокрема, надання цільової щомісячної грошової допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю, та отримують програмний гемодіаліз тощо).

2.13. В обов’язки водія не входить надання допомоги клієнту при пересуванні вулицею і в будівлях.

2.14. Супровід замовника здійснює представник Потребуючого або працівник Терцентру «Берегиня» (за наявності). У маршрутному листі водія виїзд затверджується підписом замовника про виконану заяву.

2.15. Послуга надається безкоштовно (за наявності відповідного рішення відділу соціального захисту відповідної Громади).

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше