Електронний кабінет роботодавця
29.10.2021Електронний кабінет роботодавця - це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Це сучасний електронний сервіс, зорієнтований на:
- скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості;
- підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості.
Користуючись Електронним кабінетом, роботодавець має змогу:
- переглянути стан укомплектування заявлених вакансій;
- відстежити історію направлень центром зайнятості шукачів роботи;
- самостійно створювати вакансії та передавати їх спеціалісту центру зайнятості для розміщення на сайті;
- подавати звітність до центрів зайнятості онлайн;
- переглядати резюме шукачів роботи;
- отримати інформацію щодо компенсації єдиного внеску та компенсації витрат на оплату праці внутрішньо переміщених осіб.
Реєструйте свій електронний кабінет на сайті Державної служби зайнятості за посиланням https://www.dcz.gov.ua/cabinet
