Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Електронний кабінет роботодавця

29.10.2021

Електронний кабінет роботодавця - це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Це сучасний електронний сервіс, зорієнтований на:

  • скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості;
  • підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості.

Користуючись Електронним кабінетом, роботодавець має змогу:

  • переглянути стан укомплектування заявлених вакансій;
  • відстежити історію направлень центром зайнятості шукачів роботи;
  • самостійно створювати вакансії та передавати їх спеціалісту центру зайнятості для розміщення на сайті;
  • подавати звітність до центрів зайнятості онлайн;
  • переглядати резюме шукачів роботи;
  • отримати інформацію щодо компенсації єдиного внеску та компенсації витрат на оплату праці внутрішньо переміщених осіб.

Реєструйте свій електронний кабінет на сайті Державної служби зайнятості за посиланням https://www.dcz.gov.ua/cabinet

 

2022 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше