Виробничий підрозділ «Харківська дистанція колії» Південної залізниці інформує місцеве населення щодо запобігання можливим терористичним актам та актам незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту
Виробничий підрозділ «Харківська дистанція колії» звертається з проханням щодо проведення роз’яснювальної роботи серед місцевого населення, щодо запобігання можливим терористичним актам та актів незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту, накладанню сторонніх предметів на колію, знаходження на колії сторонніх осіб тощо.
Так, 03 жовтня 2021 року о 03 год 30 хв мав місце випадок накладання стороннього предмету, а саме дивану на залізничну колію на 16 км 1ТК6 парної колії перегону Нова Баварія-Люботин біля зупиночної платформи Коротич. Машиніст вантажного потягу №1902/1901 застосував екстрене гальмування. Після звільнення колії від перешкоди, ретельного огляду електровоза та колії, переконавшись, що загроза для подальшого проходження потягу відсутня, рух потягів було відновлено. Час затримки вантажного потягу №1902/1901 склав 0 год. 17 хв
Харківські залізничники застерігають громадян від спроб незаконного втручання у діяльність залізничного транспорту і попереджають, що ці спроби не тільки спричиняють затримки руху пасажирських і вантажних поїздів, можуть викликати аварійну ситуацію, небезпечну для життя і здоров'я як пасажирів, так і працівників магістралі, призводять до значних витрат на відновлення зіпсованого чи розукомплектованого, але й передбачають адміністративну та кримінальну відповідальність винних. Відповідальність за несанкціоноване втручання в роботу залізничного транспорту встановлюється відповідними нормами Кримінального кодексу України (КК України) та Кодексу України про кримінальні порушення (КУпАП). Так, ст. 277 КК України передбачає відповідальність за пошкодження шляхів сполучення і транспортних засобів, зокрема, за умисне руйнування або пошкодження шляхів сполучення, споруд на них, рухомого складу, засобів зв’язку чи сигналізації, а також інші дії, спрямовані на приведення зазначених предметів у непридатний для експлуатації стан, якщо це спричинило чи могло спричинити аварію поїзда або порушило нормальну роботу транспорту, або створило небезпеку для життя людей чи настання інших тяжких наслідків. У залежності від тяжкості наслідків винні караються штрафом, виправними роботами або позбавленням волі.
Особливо, на період шкільних канікул гостро встає питання щодо находження дітей поблизу залізничних колій. Вони в пошуках розваг та пригод приходять на залізничну колію, улаштовують ігри на залізничному полотні, перебігають в неустановлених місцях, кидають каміння в поїзда, займаються накладанням сторонніх предметів на колію. Також, визиває тривогу і те, що дорослі люди не тільки не звертають увагу на дітей, що грають поблизу залізничного полотна, але і своєю поведінкою подають їм приклад бездумного відношення до своєї безпеки. Ми сподіваємося, що виконання правил безпеки поможе запобігти трагедій.
Залізниця завжди була місцем підвищеної небезпеки і не уміння правильно вести себе в зоні залізничних колій, бажання скоротити шлях, зайва поспішність, неуважність при проході залізничних колій, находження та ігри поблизу поїзда, що наближається, найчастіше приводить до трагічних наслідків.