Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань застосування РРО і ПРРО
У Головному управлінні ДПС у Харківській області сьогодні відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань застосування РРО і ПРРО.
На запитання відповідала фахівець відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Харківській області Яна ЗАСЯДЬКО.
Питання: Чи може бути використаний РРО після 01.10.2021, якщо не може бути доопрацьований за технічними властивостями для відображення необхідних реквізитів касових чеків?
Відповідь: Виходячи з вимог Наказу № 306 та Наказу № 329, зареєстрований РРО за умови неможливості його технічного доопрацювання може бути використаний після 01.10.2021 до кінця терміну його експлуатації, встановленого законом.
Але, з метою виконання вимог законодавства пропонуємо платнику звернутися до постачальника РРО та/або сервісної організації з обслуговування РРО для підтвердження технічної можливості (або неможливості) його доопрацювання.
Питання: У яких випадках фізична особа-підприємець платник єдиного податку ІІ групи повинен використовувати РРО/ПРРО при здійсненні діяльності?
Відповідь: Обов’язок застосовувати РРО платником єдиного податку другої - четвертої груп виникає у разі перевищення таким платником в календарному році обсягу доходу, встановленого Кодексом, та/або здійснення визначених пунктом 61 підрозділу 10 розділу XX «Інші перехідні положення» Кодексу видів діяльності.
Водночас, здійснення розрахунків за товари, роботи послуги через:
- установу банку шляхом перерахування коштів із розрахункового рахунку на розрахунковий рахунок (IBAN, он-лайн банкінг);
- безпосереднє внесення готівки через касу банку для подальшого перерахування на розрахунковий рахунок;
- платіжний термінал та/або ПТКС, який належить банку,
не відноситься до розрахункових операцій у розумінні Закону № 265 та не потребує застосування РРО/ПРРО.